Zwroty książek można zgłaszać w terminie 7 dni od otrzymania zamówienia.
Zwrot należy wcześniej zgłosić mailowo, podając:
- numer dokumentu sprzedaży, - nazwę klienta, - tytuły i ilość książek przeznaczonych do zwrotu, - przyczynę zwrotu,
Każda paczka zwrotna powinna być czytelnie oznaczona napisem „ZWROT NATULI” na kartonie.
Przy e-mailowym zgłoszeniu zwrotu na adres emilia.zygadlo@natuli.pl należy również podać numer listu przewozowego oraz telefon do kuriera.
Koszt odesłania książek ponosi klient. Wydawnictwo nie udostępnia etykiet zwrotnych.
Wydawnictwo nie wymienia książek ani nie przyjmuję zwrotów z tytułu nadwyżek, błędów w zamówieniu po stronie klienta, czy zmian decyzji zakupowej.
Do wymiany kwalifikują się wyłącznie egzemplarze uszkodzone fabrycznie, tj.:
- błędnie zszyte, - z brakującymi stronami, - z błędami drukarskimi uniemożliwiającymi sprzedaż, - z istotnymi wadami okładki (np. naderwanie, poważne wgniecenie, zalanie).
Książki noszące drobne ślady transportu nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
Zwroty bez wcześniejszego zgłoszenia nie będą przyjmowane.